Wellcome to Wahwah
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

وحوح يرحب بالزائرين

الرئيسيةالبوابةالتسجيلأحدث الصوردخول

تهنئة اخرى للمنتخب منى انا شخصيا ادخلو وشفوها

كاتب الموضوعرسالة
عبد الحميد الشاذلى
مشرف قسم كلمات الأغانى
مشرف قسم كلمات الأغانى
عبد الحميد الشاذلى

ذكر
العمل/الترفيه : اى حاجة
المزاج : السينجل وغير السينجل
نشاط العضو :
تهنئة اخرى للمنتخب منى انا شخصيا ادخلو وشفوها Left_bar_bleue80 / 10080 / 100تهنئة اخرى للمنتخب منى انا شخصيا ادخلو وشفوها Right_bar_bleue

تهنئة اخرى للمنتخب منى انا شخصيا ادخلو وشفوها Empty
مُساهمةموضوع: تهنئة اخرى للمنتخب منى انا شخصيا ادخلو وشفوها   تهنئة اخرى للمنتخب منى انا شخصيا ادخلو وشفوها Icon_minitime12.02.08 14:03

والله وعملوها الرجالة

بجد مش عارف اقول ايه بس مبرووووووووووك مليون مبروك البطولة كانت رائعة والفريق بجد عمل اللي عليه وزيادة اوي فعلا رجالة وجدعان اوي وفرحتنا بيهم اجمل.
يمكن ناس تقول احنا مالنا هما يعني حيدونا فلوس لما يكسبوا واللا حتي يخسروا مش حنزيد ولا ننقص لكن الحقيقة الحكاية اكبر من كده بكتيييييير فيه حاجة من جوانا هيه اللي مخليانا نفرح كده الناس كان نفسهم يفرحوا ..........تفتكروا فيه حاجة تانية ممكن تفرح؟؟؟
بلاش نكون مستكترين الفرحة علي نفسنا كده وكأننا خايفين نفرح وخايفين نكتشف اننا فعلا بنحب مصر وكمان بنعشقها بغض النظر عن اللي حاصل في البلد بوجه عام لكن حبنا وانتمائنا لمصر موجود والحمد لله ان فيه حاجات بتحصل بتأكد ده ........بجد انا فرحان جدا ومش عارف اقول ايه بس فيه نقطة مهمه جدا وهيه ان يوم الخميس ان شاء الله عيد الحب...........كل سنة وانتم طيبين وعلي فكرة الموضوع مرتبط جدا لأني شايف ان (الحب) هو السبب الرئيسي لفوزنا........عارفين ليه اولا لان اللاعبين بيحبوا بعض قوي –في الله- وبيحبوا ربنا قوي عشان كده ربنا كمان بيحبهم وخلا الناس تحبهم وكانوا السبب في فرحة الناس.
عشان كده الحب فعلا هو المفتاح لكل حاجة نفسي كل الناس تحب بعض وتخاف علي بعض وتقف جمب بعض عيد حب او لأ مش حتفرق. واحب اسميه يوم الحب مش عيد الحب واعتبره مجرد فرصه للبعض للتعبير عن حاجة يمكن في اي وقت تاني ميقدروش يعبروا عنها , فرصة كمان لاي حد زعلان من حد انهم يتصالحوا
فرصة اننا نفتكر اننا بنحب بعض....الحاجة الوحيدة اللي بتضايقني اني مش بلاقي حد يديني وردة ولا بلاقي حد اديله وردة......ما علينا
المهم اني بهدي وردة لكل الناس اللي بحبهم في كل حتة و اكيد للمنتخب الجميل وبوكيه ورد مخصوص لابو تريكة المحترم اللي ربنا راضي عنه بجد والعسول قويييييييييي زيزو او زيدان والاسكندراني شادي محمد واحسن لاعب حسني عبد ربه والمقاتل عمرو زكي و اكيد عماد المتعب قوي والرائع جدا جدااااااا الحضري ربنا يكرمه وكلهم وابراهيم.....سعيد اللي بينزل اخر خمس دقايق بس ما علينا اكيد نسيت كتير بس اعزروني
بس عايزكم تعرفو حاجة واحدة ان الحب مشترك فى الفوز بتاع المنتخب والف مبرووك للمنتخب وعلينا كلنا بس شىء جميل ان 30 فرد يفرحو 80مليون فرد ودى حاجة جميلة اوى
عموما كل سنة وانتو طيبين والسنة الجاية يكون منتدانا احسن منتدى وكل سنة والناس كلها بخير
تحياتى (عبد الحميد الشاذلى )مشرف قسم كلمات الاغانى lol!
https://wahwah.ahlamontada.com

تهنئة اخرى للمنتخب منى انا شخصيا ادخلو وشفوها
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» فوازير جميلة ادخلوا وشفوها!!!!!! ورونا شطارتكم
» تهنئة بمناسبة راس السنة الهجرية ...
» تهنئة الى المشرف عبد الحميد الشاذلى
» تهنئة الى المشرف رامى فارس الحب من ميدووو